Mitt brev till Soc!!

Det jag vill veta är att har ni/BUP börjat att medicinera min son ?
Du borde veta eftersom du har mer kontakt med BUP än vi, och jag hoppas att du får ett slut av det här
oändliga LVU som du och Hen har skaffat och förstört vårt liv med mina barns stora separation som har skadat min barn och ni alla är lyckliga. Kan bara säga att allt var planerat av Hens abstrakta tänkande och hon kommer aldrig sluta.
Jag vet att vid nästa rättegång kommer något att komma upp, denna gången ska hon vara med tillsammans med Hens mans
Ni ger mig inget val när det gäller att ta bort LVU, därför kommer jag att fortsätta med att överklaga i förvaltningsrätten.
Ni vet att detta år kommer vi att flytta från den här kommunen men jag har sparat alla utredningar som ni har skrivit under 
dessa 4,5 år, jag tror att den andra kommunen vill ha och läsa allt om de ska hjälpa oss. Vi vill att lvu ska upphör och ni vet redan att det finns inga mening med att vi bestämmer någonting om umgänget eftersom det blev inget förra året, vi fick aldrig att spendera tiden med våra barn, det blev bara umgänges sabotage av familjehemmet och ni brydde er inte eftersom ni jobbar för barnens bästa men inte för barnens mående hur det kommer skada dem i framtiden. Det är bara eras skinn ni bryr er om. Vi vill ha umgängen som är bestämda av domstolen som ska följas om inte så blir konsekvens. Mer har jag inte så vi väntar på svar om lvuet.
God is watching  and sees everything and he knows how much l miss My kids.
Time Will tell nothing last forever !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0