Jag NEKAS Umgänge av socialen och Familjehemmet vart ska man vända sig?

Nu har jag fått nog av det här familjehemmet som har mina barn, hon har stängt alla kontakt med mina barn med hjälp från socialsekreterarna i A Kommun som är ansvariga för mina barn. Ingen av nämnden har koll på hur deras tjänstemän arbetar, de gör precis som de vill, jag har kontaktat chefen utan att få svar, hur kan en myndighet ta våra barn och placera dem i ett familjehem utan att göra någon utredning av dem utan bara placera våra barn. förra veckan var vi på BUP där man hör massor av olika saker som inte stämmer, bara skit om våra son som är något påhittat samt försöka stämpla mig för säker och ting istället för att göra en utredning på riktigt, barn som är placerade med främlingar längtar efter sina riktiga föräldrar de vill vara i sina egna hem, hur länge kommer de fortsätta ljuga till barnen men det spelar ingen roll för att de här barnen kommer att bli vuxna en dag och vill veta sanningen men kommer socialen eller familjehem att säga sanningen till dem, berätta om den psykiska misshandeln de gjorde mot dem med stängda dörrar framför deras ansikte och skriken åt dem, alla dessa mardrömmar har mina barn varit med om. Nu har det varit sabotage av umgängena med våra barn, under hela 2015 har jag träffat mina barn 3 gångar, det är helt sjukt. det sista var 6:e september, sen skulle ha vi ha ett i oktober men det blev inget, då mailade SOC "Tyvärr vill ingen av barnen träffas på söndag 1/11 oavsett om det blir bio eller hemma hos oss, Om barnen skulle ändra sig hör familjehemmet av sig till er :(" Nu på morgonen skickade jag ett sms till F-H men svaret var så där. "Du har fått meddelande från SOC och det gäller fortfarande, tyvärr. Det är ingen av barnen som vill träffa er idag . planera något den 14/11 t ex bio då eller barnens dag på biblioteket så håller vi tummarna att umgänget blir av då." Det enda som jag kan håller tummarna för är att domstolen ger oss rätt till umgänge, Utgångspunkten i föräldrabalken /Lagen som hanterar dessa problem/ barn mår som bäst när de har en nära relation till sina föräldrar men som det ser ut vill familjehemmet vara föräldrar till våra barn, därför vill de inte att vi ska träffa dem, de använder barnen genom att säga att barnen inte vill, det finns inget barn som inte vill träffa sin egen Mamma eller Pappa, socialen har slutat att bry sig om oss eller våra barn eller om vi ska träffas, de har till och med begränsat timmarna från 3 till 2 timmar. att föräldern inte får träffa sitt barn kallas för umgängessabotage då måste man få hjälp från Domstolen och familjerätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0