Soc ska sätta sin tunga under kontroll istället för att prata utan att göra något

Förra veckan tittade jag på 4 fakta när de visade den här så kallade Socionomdagen hur de tycker att de gör ett bra jobb, lovordade varandra men de svårt vad som är riktigt sanning, hur de tar våra barn lämnar dem med främlingar med psykiska kontroll behov som inte kan hantera sig själv till och med socialen är rädda att hämta de barnen de fortsätter hitta på saker och ting att behålla barnen med det är synder som de bär på sig varje dag tills det blir allt för tungt sen det bara smäller efter jag sa till familjebehandlingen att jag avslutar behandlingen då sa de om du gör det hur tror du att dina barn kommer att kommer hem vi gick i 6 månader samtidigt vi hade umgänge med barnen i december 2014 avslutade jag då började familjehemmet ingen barn vill ha umgänget med oss kanske ett barn kommer vi fick träffa en av barnen eftersom SOC tog bort en tid som vi hade nu blir det en gång i månaden förra veckan var det en till av barnen då var min stora son som är 16 år då står fortfarande min dotter som är 10 år de säger hon vill inte träffa oss väldigt konstigt men man är inte förvånad längre så mycket jag har läst om socialen, familjehemmet, deras konsulat och alla dessa myndigheter som bara skriver under utan att göra någon utredningen av dessa människor, just nu kommer jag följa mitt hjärta, kämpa, kämpa, ge inte upp, träffar dem, spelar ingen roll om det är en eller två det inte jag som kommer få skiten efter allt kräver ett stort skåde stånd som dem kommer aldrig glömma efter allt jag ska börja med hemmet sedan till min kommun och det är SOC, all skit som de skrev om mig och min familj och alla deras IPNR är ett bevis att det är de som försökte sätta mig bakom galler tillsammans med hemmet, så mycket smärta har vi haft hela dessa 4 år kan inte bara sitta hemma och glömma när de skrattar åt mig och min familj samtidigt som familjehemmet smsar "Hmmmmm stackars barn!" jag svarade henne genom att skriver så här till henne "Du/ni ska tacka dem! Utan dem skulle ni inte ha det ni har nu. Hoppas de får tillbaka ngt den dag de flyttar därifrån Hejdå!" Efter det har inte hört ngt från hen eller socialen jag tror de vet på rättegången som kommer till förvaltningsrätten, man ska aldrig vara rädd för Soc. Jag tycker det är synd för att de valde att ha ett sånt typ av jobb när man har ingen empati och passar inte de skulle ha jobbat på kriminalvården det passar deras attityd inte för barn. De skriver om att ha förmåga att ta hand om sina barn, jag tycker att SOC är egoistiska de tänker bara på sig själva hur tänker de för barnen de träffar inte ens de barnen kanske om 4 månader 3 månader  5 - 10 min per barn när skulle ett barn förklara hur det mår eller har det där som de bor. Jag är mycket glad att regeringen kommer tvinga nämnden att skriva ut vad de kommer överens om efter övervägande sammanträdet eftersom vi föräldrar inte får veta vad som sagts efter vi har gått. Jag är 100 på att socialsekreterare bara skriver över allting och står fast med samma rutiner. Det kommer inte dröja länge, det finns ingenting för evigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0