What goes around comes around! GUD SER ALLT!

Hej allihop som läser min blogg när man skriver och delar all info om mitt privat liv till folk som jag inte känner 
det är spännande. Jag vill att folk ska veta om dessa sociala myndigheter och familjehemmet. De som tar våra barn och tjänar pengar för att leva ett liv som om de var de första människorna på jorden. De har sina möten på Kommunen och får sina arvoden som vi föräldrar eller våra barn aldrig får veta. När man undrar vad de gör med barnens bidrag eftersom barnen har samma kläder på sig varje umgänge. Jag har träffat dem med trasiga byxor och utan mode kläder som de hade när de bodde hemma.Jag var med dem alltid i stan och barn nu för tiden behöver vara med när du ska köpa något. Jag sa till social sekreterarna varför de inte säger till om barnens kläder men då sa hon till mig att göra det på uppföljningsmötet. Jag går inte och lyssnar på massor av lögner. Jag vet att de ljuger för min son vill flytta hem och mina barn har sagt från början att de vill hem men så länge de är i det här fängelset kommer de aldrig ut. Den här människorna hade förlorat sitt eget barn men nu tror de att mina barn är deras och SOC vågar inte hämta mina barn därför fortsätter de med LVU och skriver om omsorgsbrist hemma så att LVU ska behållas. IVO tar inte enskilda ärenden utan de lämnar det till nämnden och nämnden lämnar allt till socialen. Om förvaltningsrätten inte tar bort LVU då måste vi ta det med Malou på tv4. Då kan folk fatta hela historien. De har ändrat våra umgängen med barnen till var fjärde vecka med 3 timmar men vi har inte gjort de här människorna något om de nu är människor. Jag säger till dem att en dag kommer ni vakna på fel sidan av sängen men undra inte varför! Min son körde omkull med mopeden men ingen säger något till mig. De säger att barn dör i familjehemmet när Socialen tittar på.Just nu hoppas jag att det går bra i domstolen men jag kan överklaga om jag förlorar, Kan ni säga om det är rimligt att träffa sina barn en gång i månaden?. Jag fick dessa tider från de sura tanterna i Alvesta-kommun; vecka.34 38,42,46,50 Det är hen som inte vill att mina barn ska komma hem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0