Helvetet har börjat igen eftersom den andra surtanten är tillbaka.

 
Helvetet har precis knackat på min dörr just nu när man tror att barnen är på väg hem då hade jag fel. Den sur tant som jag trodde felaktigt hade blivit en bättre människa efter 1,5 år i ledighet. Tyvärr kan man bli lurad på det här sättet med förnedring och integritetskränkning mot människor. Det är något som har hänt oss två föräldrar. Vi har kämpat för att få våra barn hem från kommunen i 3,5 år och nu efter all familjebehandling med massor av löften om att barnen ska få komma hem så visade det sig att allting var bara skit snack. Det var bara ett sätt för dem att göra deras utredningsrapporter finare. De ville inte ens att vi ska överklaga till förvaltningsrätten. Nu kommer ärendet att tas upp igen och det blir elfte gången angående upphörandet av LVU för våra barn. De här människorna vill inte att barnen ska hem. De vill inte att jag har ett permanent jobb. Jag känner att de går bakom min rygg eftersom det hände massor med konstiga saker på mitt förra jobb. De jag misstänker är 4 kvinnor som är bakom allting. Det handlar om mina barn, mitt jobb och att man är från ett annat land. Jag ska inte ha något. De har hjärntvättat mina barn och pratar illa om mig. De säger till barnen att om de flyttar hem till sina föräldrar kommer de inte kunna resa och får ingen mat men stannar de hos dem så får de allt. Vi får se vad det kommer att leda till. Denna gång kommer jag göra vad jag kan i domstolen. Jag var inte vaken innan men det är jag nu till 100%. Det är någonting som inte är rätt i allt detta. Sanningen måste komma ut i domstolen. 11 överklaganden mot samma kommun är helt sjukt. De borde skriva om detta i tidningen med bilder av mig och mina barn. Jag kommer att publicera detta i de närmaste dagarna. Jag vill passa på att be er som följer min blogg att hjälpa mig. Jag vill ha tips om en skicklig advokat som kan säga till de här sur tanterna att de inte vet vad de håller på med. Först säger de att vi har utvecklas jättebra och alla umgängen har gått jättebra med nöjda barn. När vi skulle få fler och längre tider med barnen påstår de att barnen är oroliga så vi måste minska ner allt men det är familjehemmet som inte planerar något utom att se till att barnen blir stressade. När de är hemma är de glada och går för att leka i sina rum eller vara ute i trädgården för att sparka fotboll som de brukade göra så ingenting stämmer. De är aldrig hemma utan alltid på vift. Vilket liv de har. Detta är något som de aldrig kommer att glömma i deras uppväxt. Men så länge det går att överklaga det så kommer vi fortsätta. Det finns ingenting som är för barnens bästa hos någon myndighet. Jag skulle hålla med om att de är barnens värsta mardrömmar. Det borde stå så här hos socialen: brister i utredningar medför bestående fara. Vid bristande omsorg kan föräldrarna och deras barn få hjälp med familjebehandling utan en separation eller splittring av familjen. De bara satt där och säger att vi ska låta våra barn bo kvar hos familjehemmet. Vi får bara fortsätta ha övervakade umgängen med dem. Det är inte bra att vi tvingas överklaga. Det ger bara oro hos barnen. Min son har massor med frågor och han vill veta allt. Jag måste svara på hans frågor. De har skaffat problemen för honom men de ger inga svar. Jag kommer svara på hans frågor den dag han kommer hem. Så länge han är placerade hjälper det inte att svara på frågorna så länge som familjehemmet kommer att hålla på. Jag har gjort det innan men nu går det inte. Allt som vi har gjort var bara på skoj. De ljög för oss angående familjebehandlingen. Det var bara en plan för att ta våra barn från oss. Jag börja se helheten av deras hemliga plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0