Acceptera socialtjänsten med sin dåliga kompetents men inte för vad de vill att de ska vara"

Jag kan inte sluta tänka på socialtjänsten i Alvesta som kränkte oss genom att säga: Nej tyvärr inga barn kommer hem till er. Men i november förra året lovade de att jobba för att barnen ska få komma hem med mer umgänge hemma hos oss och barnen kan sova över. Men det var bara ett påhitt som de lurade oss med. 2015 har de fått sina bidrag, familjebehandlingen leder ingenstans så jag bestämde mig för att avsluta den. Förra veckan kom deras smutsiga bomb med dåliga nyheter. Man kan inte behålla barnen på grund av rasism och det finns hos de här två sekreterarna. De säger att de ska jobba för barnens bästa men min lilla son berättade för dem om hur han har blivit behandlad av familjehemmet. De tog det på allvar och gjorde en utredning med deras chef genom att prata med familjehemmet och vi fick brevet hemskickat men sanningen gömdes undan. Brevet kommer vi att använda i domstolen för att visa faran som finns i familjehemmet. Men de skiter i allt för de vill bara att vi ska gråta eller bli arga men jag är inte så lättkränkt. Jag kan bara säga att: The hell is gone, Allt är möjligt för den som tror på Gud, Jag har känslor, empati och respekt. Jag är inte som dem men de kommer aldrig att glömma mig för jag kommer att fortsätta med att skriva på min blogg och jag ger mig aldrig bara för att de gjorde ett värdelöst arbete. Jag har kontaktat olika media att de ska kontakta mig. Min kamp går vidare och den kommer aldrig att ta slut tills mina barn kommer tillbaka. Jag kommer att gå i den högsta insatsen med LVU ärendet. Nu ligger ärendet uppe hos den lägsta instansen. Jag har skrivit till alla myndigheter som har något att göra om barnkonventionen och dess rättigheter. Alla journalister som vill ha kontakt med mig kan lämna era mail adresser så kan jag skriva tillbaka till er! Jag har mycket att berätta om hur det inte ska få gå till när föräldrar och deras barn lider i tysthet på grund av socialtjänstens dåliga kunskap om hur man ska arbeta eller hur de ska ta ett beslut innan det blir för sent som för oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0