Bristerna hos socialtjänsten är ohållbara.

Hej på er! LVU ärendet är redan överklagat det är ni som ska skicka er utredning till Förvaltningsrätten vi har väntat för evigt, socialsekreterarna skriver att vi har påvisat positiva saker när vi hade umgängen med våra barn, vi är alltid positiva och glada när vi träffar barnen det är våra barn som X och jag är föräldrar till, ni försöker ta dem från oss genom att skriva gamla saker som ni har hittat på genom det manipulativa familjehemmet som vet hur man hjärntvättar barnen med er hjälp, den dag mina barn är redo att förstå allt kommer jag berätta så de kommer veta det ni gjorde för att de ska inte vara med deras riktiga föräldrar för att ni ska tjäna pengar tillsammans med familjehemmet genom att sätta LVU på alla barn de kan och mina barn var några av dem, de vet i sina hjärtan att jag aldrig slår barn, jag skrek och sa ifrån så att de inte skadar sig eller när de slår på varandra likt syskon kärlek, allt finns i polis utredningar och dagiset på deras gamla skola vet sanningen, X vet sanningen, som jag sa innan, Gud ser allt en dag kommer det att slå tillbaka. Ni pratar om familjebehandling som vi har gått och avslutat precis efter de tiderna vi fått för vi måste gå vidare, ni kan inte hålla oss kvar med familjebehandling som inte ger någonting, slösat all tid vi hade för det skulle ha lett till att barnen skulle sova över men de har inte lyssnat på barnen. De tider de har varit hemma hos oss sa de gång på gång att de nästa gång ville stanna här hemma. Men de blir ignorerade, både av socialen och behandlarna. Så vad jobbar de för? Det konstigaste är att utan behandling kommer inga barn hem och ni skriver att barnen inte kommer hem på lång sikt, fattar ni vad ni skriver eller säger? Barnen har sagt till polisen att de vill till Mamma och Pappa, allt med LVU är bara en plan för att behålla våra barn annars har ni ingenting annat, ni bara fortsätter att skriva samma saker hela tiden. Det här moment 22 när ska det ta slut? Det måste vara tröttsamt och myndigheterna måste fixa bristerna inom socialtjänsten särskilt med barn och ungdomar. Om ni inte ändrar umgänges tiderna kommer vi att ta upp det med domstolen, IVO kommer att tvinga er att lämna tillbaka våra barn om ni inte gör det själva, jag kommer skicka kopior av utredningarna som ni har skickat till oss och nämndens utskott nyligen. Alla har problem men det hjälper inte att ta barnen ifrån oss med LVU för det löser inga problem utan skapar nya. Alla jobbar enbart för sitt eget bästa med sina egna intressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0