Kommentarer/ IP:176.29.94

Om de har bott hos familjen i 3,5 år så är de väl ändå inte främlingar längre? Det är ganska normalt att man reser utomlands med sin familj, varför ser du det som något negativt hela tiden? Tänk att de får se massa saker och uppleva saker. Jag kommer fortfarande ihåg min familjs resor när jag var barn. Unna dem det istället och var glad för deras skull. Och fortsätt kämpa på med familjebehandlingen så ska du se att det går bra.

Information:     Namn: Joe     E-postadress:     URL:

Bra för dig Joe ´men inte för mina barn länge för de vill hem till sina föräldrar den här livet som de leva  hos familjehemmet är inget liv som mina barn vill ha, eller någon annans barn att leva på vift varannan månad vilken normal svensson som har råd utom de som få pengar grattis ,SOC skulle inte placera barn till människor som har ADD till och med har ingen koll på vad som händer att för ett samtal en gång i veckan allt bra ju visst allt är jätte bra.Du är en av de eller vem är du JOE........det här är mina barn min familj deras framtiden ,,,,KOMMER ALDRIG GER UPP BARA ÄR BARA TIDEN en dag de kommer att triller NER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0