Sluta använda satanism för att behålla mina barn.

Det har varit ett fint väder idag och jag tänkte på barnen när de var hemma här de kunde vara ute i trägården och leka eller cykla, ibland spela fotboll men nu har de ett annat liv som man kan inte förstå själv. De har råd att köra bil upp och ner många mil två eller tre gånger i månaden och de som betalar är självklart skattebetalarna. Jag har många frågor när det gäller barnhandel för Sverige säger att det är olagligt att använda barn men det är det de gör själva genom att sätta LVU för sedan tar de pengarna till sin egen ficka. Våra barn har ingenting när de blir 18. Sverige är mycket känt för att straffa familjer och barn. De utnyttjar systemet för att tjäna pengar. De säger att föräldrarna ska hit och dit men dem vet själva att de inte lämnar tillbaka barnen de köper bara tid. Sverige går emot människliga rättigheter genom att placera barn genom lögner och skvaller från Socialen och familjehemmet för att tjäna pengar på oskyldiga barn. Nu är jag väldigt intresserad av den här satanismen som används för att behålla mina barn men den dagen när det slutar fungera så kommer jag ta reda på vad det innebär. Lek aldrig med eld för det är du som kommer att bli bränd. Gud har ett sätt att lära människor av sina lögner... Från och med nu jag fick jag ta reda på att man behöver inte vänta 6 månader innan man kan begära att vården ska upphöra och denna gång kommer jag göra det. Tre år av vadå. Mina barn har ingen som bryr sig om de är dumpade hit och dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0