Not without My children!!!!

Jag har haft mycket annat att göra men det betyder inte att jag inte skulle skriva om hur det gick när vi var hos Förvaltningsrätten. Det var som vanligt utom att det kom två från Socialförvaltningen i Alvesta socialsekreteraren och hennes chef. Den andra socialsekreteraren var inte med. Det roligaste var att Soc inte hade så mycket att säga utom det vanliga. Barnens Advokat började berätta om familjehemmet som säger att barnen har varit oroliga och detta var vid Lucia tiden så jag tänkte att vilken smart bitch när hen skrev ett brev till oss (inbjudnings brev) som var att vi skulle komma till Lucia också för min lilla son i skolan för att pussla vilket är roligt men jag sa det till min bror och han sa med en gång Nej gå inte ditt utan säg att jag inte vill att barnen ska bli besvikna och han sa att jag förstår men du hör att de var vi (oss) som gjorde att barnen blev oroliga och det var sant för barnen var redan oroliga och det verkar som om hen själv låg bakom det oroliga hos barnen och hen vill skylla på oss som vanligt. Men jag känner till det hela och jag sa till barnens ADV istället att du berättar allt detta till Förvaltningsrätten kan hen komma hit och berätta själv men alla tittade på varandra. Det var så patetiskt att jag tyckte synd om hen. Ok man vet att om det inte är hos polisen då har det med barnen att göra. Den här människan är riktigt sjuk och behöver hjälp men soc verkar inte bry sig om vad hen säger. Det här handlar om mina barn som är inlåsta i ett helvetes hus och vet inte hur dem ska ut. Lagen om tvångsvård måste ändras för socialen måste inte använda lagen om Lvu bara för att tvinga föräldrar att samtycka om det finns brister i hemmet för det finns inga bevis som säger allt de säger stämmer utom ord mot ord från Hemmet men nu alla har öppnat ögonen och anser att det stämmer inte vad hemmet och dem andra säger. Det är sorgligt hur mina barn har gått genom allt och vet nu att familjehemmet vill behålla dem med lögner och hjärntvätt samtidigt så säger hen att de vill inte flytta hem. Jag är så envis och ger aldrig upp i nionde gången i Domstolen och det kommer att bli 100 för det enda som är kvar att göra är att åka upp till Regeringen. Jag har redan skickat ett brev till dem skrota eller ändra Lagen om LVU.

Kommentarer
Postat av: munyaradzi

not mater what yr children.

2014-11-19 @ 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0