Hur många är ni som samarbetar med Soc?

Det var roligt att du hör av dig Joe. Jag undrar om du jobbar på det hotel du skickar dina kommentarer ifrån. Förra året skickade du från samma plats. Mina barn behöver inte resa där de blir lämnade själva att drunkna när den person som ska ta hand om dem sitter och solar sig glömmer att man har ett uppdrag att göra och man ska inte dricka något när man har ansvar om andras barn även om det är att dricka måttligt som hen sa. Det skulle vara roligt att veta vem du är eftersom du ha koll på vad jag gör och att du vet om allt. Dem valde det för pengarnas skull inte att man vill hjälpa andra. Soc är mitt problem inget annat. Men snart kommer det att ta slut. Jag har tänkt på alla barnen som är placerade med LVU när jag skrev om Barnbidragen och deras framtid för ingen annan tänker på det alls. Det är bara semester, resor, lyx hotel, god mat, köpa aktier, köra med fina bilar och upptagna med att hitta på något nytt att ljuga om. Det är patetiskt att en vuxen människa kan komma med något sådant som är så barnsligt. Man kan säga att världen är full av desperata människor. Det är bra att du har koll på mig för jag kan säga det samma. Hur är det med vädret i KISTA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0