Min son räddade sin lillebror från att drunkna på semestern!

Just nu stämmer inte allt jag har inte hört från min stora son som bor kvar med sina små syskon i F-hemmet.Vi har möte med soc som jag har skrivit till för vi fick aldrig en förklaring angående semestern som kunde ha kostat mina barns liv. Vi vill veta allt. som det ser ut jag är säker att han fick inte ringa till oss .varför sådan människa inte blir tagen,de kan fortsätta begå brott göra saker med barn och sedan tvinga dem att de skulle berätta till P-huset att det är Mamma och Pappa som har gjort sånt med mig. det är helt sjukt och pinsamt att man kan sitta där och bara fortsätta ljuga.Vad är Socialsekreterarna det är de som anmäler de här händelserna ,varför hördes inte de. nu försöker hen säga att det är våra dotter som ljuger. vem har ansvar för detta. varför skulle de göra så? det är så sjukt att jag skulle frågar de här politikerna som har ansvar om våra barn vet vad som pågår i det här F-hemmet. mina barn är i fara där och jag vill att de ska bort därifrån omedelbart, om inte så jag och andra som vet om allt detta här. vad dem håller på med barnen kommer alla få veta om och vilka personerna är och var dem bor samt jobbar ETC, det är så mycket som jag kan inte går in på detaljer just nu  vi vill ha barnen hemma efter allt lidande,kränkande och förtal efter allt vi blivit anklagade för, vi trodde inte något som detta kunde hända i Sverige men lagen verkar inte gälla för alla och Lvut missbrukas, Det finns inte ord som kan beskriva vår besvikelse,saknad,bedrövelse över att våra barn är borta och denna ständiga osäkerhet om hur de mår,när de får komma hem, när vi få se och höra från dem igen. Utom de dåliga tider som vi inte kommer hålla med om. vi har möte om det. jag är glad att det finns så många människor som vet om allt detta och de tänkar inte låta bli tills de kommer bli avslöjade. Nu vill jag ha mina barn och om de inte ger mina barn så kommer jag att lägga ut de hemska kommentarerna som jag fick på min blogg och deras Ip:nummer,alla som är grova kränkande förtalande och man kan inte nu för tiden få lägga ut sådana saker på internet,den person som har skrivit de här sakerna måste kliva ur sin garderob och erkänna det innan jag sprider ut allt. Jag är stolt över min son som räddade sin lillebror från att drunkna på den semestern som jag inte ville att mina barn skulle resa på, jag kände i min mage att något stämmer inte, när man är mamma och har varit gravid i nio månader känns det i magen när det händer något med sitt barn. eftersom de var inte i Sverige så var det svårt att veta om det hade hänt nåt,man är duktiga med att samla pengar men inte rädda om de barn som de har ansvar för. man är godkänd för att göra sitt jobb till 100% och vad blev det nu massor av kaos. Den enda jag vill ha är mina barn punkt slut! TACK GODE GUD ATT DU FANNS DÄR!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0