Sluta terrorisera mig och mina barn!

"Om man är så full så man somnar på ett café så förstår jag att dina barn blev omhändertagna....!!" skrev du som har IPnr.62.182.223.219 och bor inte så långt från mig eftersom du vet allt. Därför sa jag förra gången att du kan ringa mig istället när du vet vem jag är för jag vet redan vem du är och den smuts du skrev förra gången ligger hos P. Tror du att jag är så sjuk borde du inte söka hjälp då du inte kommer orka med dina spel.V-T är väldigt lätt att hitta där du bor om jag vet att det är du som har osakat allt detta mot min familj. Det är roligt så länge ditt pyskologiska spel går bra men den dagen kommer när du undrar vem som är med dig. Barnen kan bli omhändertagna även om man inte är berusad för soc bryr sig inte om det utan tar barn från sina goda föräldrar och lämnar dem till pedofiler som gör hemska saker mot barnen. När barnen blir stora och är myndiga att kunna säga sina egna rättigheter eftersom dem inte kan säga något utom det dem blir tillsagda av f-hemmet el Soc. Ingen vill ta dem konsekvenserna när allt går fel. Jag har inte mycket att säga utom att nu vet jag att det finns ingen som vill mig något bra eller mina barn utan vill köra över mig. Men det går inte denna gång. Jag kommer och stå på mina egna ben tills mina barn kommer hem. Alla kan göra misstag så sluta terrorisera mig och mina barn.


Kommentarer
Postat av: B&L

Du vill att man ska sluta att kränka och terrorisera dig. Hur tror du att familjehemmet känner det? Du gör inget annat än att kränker dem och terroriserar dem på din blogg!!! Nu kanske du förstår hur framför allt familjehemmet känner sig. Hade jag varit i deras kläder hade jag polisanmält dig för länge sedan för kränkning och förtal!!
Varför publiserar du inte inläggen? Är du rädd för att folk ska förstå sanningen?

2013-10-16 @ 08:31:16
Postat av: B&L

Har man en blogg så får man också ta emot kommentarer annars tycker jag att du ska ta bort den funktionen så slipper du höra sanningen!

2013-10-16 @ 08:31:53
Postat av: marie ch olsson

Har ni pratat med socialstyrelsen.

2013-10-21 @ 20:10:27
URL: http://mariesforum.bloggo.nu/
Postat av: Anonym

Kram till dej, va stark, bry dej inte om dumma kommentarer....det finns folk som inte visar respekt, som vill va dumma och elaka...en dag kommer det slå tillbaka på dem själva och då är det inte lika roligt längre...

2013-10-22 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0