Sur tanter har låtit mina barn resa bort.

Det är jävla cirkus hos sur tanterna. Vi var på möte idag när vi kom fram träffade vi chefen som sa ”Aha ni är här” Vi sa ja men sur tant hade ringt och avbokat mötet. Vi vet inte någonting om det för det möte vi skulle haft var igår som de själva visste att det inte skulle bli av, F-H hade sin överraskning men i alla fall så gick mötet bra så vi var nöjda. Men det vi fick veta idag när vi kom hem och öppnade brev lådan då vara ett brev från Förvaltningsrätten som upphäver Nämnden i Kommunens beslut om att begränsa föräldrarnas umgänge med dottern för att de anser att vi är goda föräldrar. Det var de mest glädjande nyheterna som jag har hört på väldigt länge. Just nu måste jag fokusera bara på det bästa och ska inte låta någon provocera mig. Tack så mycket för att det finns goda människor som förstår att det här är spelet som sur tanter och deras kompanjoner som är som ett skämt som aldrig tar slut för de bara leker med barnens framtid. Jag fattar inte varför polisen inte tar sådana kriminella som vandrar omkring och gör saker som är obegripligt med vår dotter förstör hennes hjärna och min son berättade att hen har sagt att du gjorde något dumt ok! Jag frågade vad det var som hade sagts? Då fick jag reda på det. De var så glada och det enda de vill är att jag går under så de tar barnen för det är redan planerat så det har med polis och anmälningar att göra för det är bara ett sätt att köpa tid. Alla tjänar ju på det. Jag ska fokusera på det goda och ser fram mot umgänget. Men ändå, jag har alltid tid att kunna titta på de fina bilderna som vi tog när alla var hemma. Det handlar bara om tid. När tiden är rätt så kommer allt att bli bra och allt kommer vara på sin plats. Jag läste om att F-H får en utbildning för att få bli F-hem. Jag tror att de har en utbildning som heter psykology of the mind games eller hjärntvätt. Jag har studerat dessa människor mycket noga. Hur funkar det här i Sverige att någon som inte är föräldrar till barnen kan resa utomlands med våra barn utan att vi vet någonting om det? Det är märkligt att SOC kan göra precis vad dem vill våra barn kan blir kidnappade och de godkände det. De här människorna är som den sicilianska maffian: la familia. Mina barn är i London och ingen har berättat till oss. Därför vill jag att Interpol ska går in i ärendet. De har kidnappat våra barn. HJÄLP!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0