Sanning eller Konsekvens

5 maj har jag varit lite upptagen med att träffa en människa som vill hjälpa på alla sätt. Sedan fick jag ett konstigt mail från en galen person. Jag behövde inte kommentera något eftersom det finns bara en som kan skicka sådant till mig för det är en varning som säger: "Jag lovar dig, det är jättebra om du inte säger mer och framför allt inte till hen och hen. Det låter som ett hot. Jag blir hotad för att jag för inte får tala sanning. Det ska bara vara hemmets sanning och deras kompanjoner. Den enda som är väldigt korrekt är att politiker godkänner sådant när det gäller ett allvarligt brott. Socialsekreterare kan göra precis som de vill och de får inget straff. Men i min situationen är det så mycket som är blandat och att alla vet hur mycket fel som har gjorts när de bestämde att sätta LVU på mina barn. Grunden var att vi ville inte samarbeta med surtanterna sen allt gick så snabbt utan en vecka gått blev barnen placerade och då var det allt började. Hemmet fick en chans att ingripa när de såg att det var för snälla barn nu kan vi göra det som de brukar göra det enda sättet att göra är att komma på misshandel, övergrepp, alkoholmissbruk all möjlig smuts kasting som de vet fanns det inte något som stämde utan desparata människor som vet hur man tjäna pengar och att det tar längre tid för domstolen, kammarrätten, förvaltningsrätten innan allt blir klart. De har planerat sin semester, köpt och bytt bilar, redan planerat förtids persion. Vad ska man behöva gå och arbeta för när pengarna bara rullar in utan att man behöver svettas för det. Det är bara att ringa till sur tanterna och säga att barnen har kommit med mer allvarliga saker som har hänt hemma och det är bara att rusa till polisen och göra anmälan men det roligaste är att nu har de fixat sin egen polis utredare som ska bara ta deras ärende när de kommer för när det var andra som la ner åtalet då var de inte glada. De var tvungna att skriva till en åklagare att de vill byta en polisman. Sur tanterna vet inte så mycket vad de sätter sin kommun i eftersom att när allt blossar ut är det kommunen som tar hela smällen. Vilket jobb kommer de gå till på morgonen undrar jag för det blir inte roligt att flytta igen. Från Norr till Söder och Väster till Öster. Människor som kan lära barn att hata sina föräldrar är satanister som vill göra allt ont och elände till oss. Vad gör de mot våra barn? Vad kommer att hända efter detta? Kommer de byta stad eller vad?Jag har massor av frågor för att sanningen är snart ute. Jag vill att det kommer att skrivas om allt i tidningen om ingen gör det så kommer jag själv att göra det för vi vill inget ont mot dessa människorna men de har skapat kaos i våra liv. Jag har aldrig träffat någon som är så girig i mitt liv, De såg oss sedan dömde de oss utan att lära känna oss, du ska inte dömma en bok på utsidan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0