Kommunen låter mina barn lida i F-Hemmet

Den här dagen har varit rolig för jag fick lära mig något nytt med mina nya kamrater efter allt som har hänt mig. Jag skulle inte trycka ner mig även när man hör något negativt för folk pratar och säger precis vad de vill. Jag kom från det lägsta man kan vara i min ålder för jag satt ingrodd i skiten men jag kom upp! Jag är så stolt över mig själv! Jag har det mycket bättre än det varit särskilt mellan mig och min dotter. Vi kommer bättre överens och det är inte så ofta vi argumenterar längre eller bråkar. Förr var det lite jobbigt när man har en tonårig dotter och ingen pappa som hon kunde vända sig till så blev det jag som fick allt. Det finns dåliga dagar och bra dagar, men de bra dagarna är nu. Jag gör saker och ting som jag inte kunde göra med min dotter nu och det känns jätte bra. Jag har insett att jag är en stark person. De människor som påverkat mig förr kan inte påverka mig längre. Jag har blivit medveten om mina brister och vad jag behöver jobba på. Så jag ser till att komma vidare och gör vad som krävs för att mina barn ska få komma hem. När jag smsade hemmet för att jag skulle prata med min son fick jag som vanligt veta att jag inte fick det, hen skrev att han inte vill prata med mig eftersom jag och hans stora syster tog hans mobil för att komma åt telefonnumret och att han ringer mig när han vill skulle hen hälsa från honom. Hejsan människa det här är min son! Det är jag som köpte mobilen och han gav tillbaka den gamla när han fick sin Iphone. Mobilen ligger hemma i lådan ingen har använt den så jag tycker att de här människorna behöver hjälp. Jag är livrädd vad hon kan göra med mina barn. Hon är mer i fokus med mina barn än hennes egna. Nu har hon fixat en liten teddybjörn och det är för mycket av ingenting. Tänk att säga så skicka Teddy för att hen ska provocera mig och skrämmas genom att skriva att hen har något att säga så säg det till sur tanterna sedan blir det bara bla bla bla. Jag fattade att det var mycket... Det här är ett team som vet deras handel och de har gjort många gånger. De backar upp varandra. Allt i denna soppa att en av de här kommer hamna på psyket för det är alldeles för mycket lögner. De säger att de har tre barn och att ett är dött, finns det någon som vet hur då? Är detta orsaken till varför hon vill att mina barn inte ska få flytta hem? Hon har ju mina barn hos sig. Jag tycker det är väldigt konstigt att det kom nu så plötsligt. Kommunen leker med mina barns liv. Jag har redan sagt att om det händer något med mina barn är surtanterna är ansvariga för allt detta. Mina barn är i deras händer. De är blinda för det är pengar inblandade. Hur har du bearbetat för att gå vidare??? Varför är du elak med mina barn??? Vad är det som gör att du hatar mig men ändå har du mina barn??? Du vill sätta min sambo i fängelse varför??? Finns det F-hem som beter sig så här i Sverige???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0