Mina barn är i fara

Idag är det den 3/7 och jag har tänkt på massor av saker som jag ska ta upp med sur tanternas Chef i morgon. Först av allt ska jag ta med papperna som jag fick hos P. Sedan ska jag se till att min son inte ska gå på något läger längre. Han skulle inte ha behövt gå dit från början. Jag ska sätta stopp för dessa läger. F-hemmet tvingar honom att gå dit sedan får de skaffa sin egen personliga tränare för att hjärntvätta honom. Jag har hört så mycket lögner från detta F-hemmet. Hur kommer det att fungera med en ny social sekreterare som tar över efter den andra som var där och gjorde att mina barn fick LVU. Jag är glad över att hen inte är där längre men det spelar ingen roll för den som har spelat det här spelet finns kvar och det är hen som har mina barn. Jag kommer avslöja alla smutstiga saker som hen har gjort med min lilla dotter som jag borde ha anmält för länge sedan med allt som är 
skrivet på min blogg som jag har sparat. Jag kommer visa det imorgon. Den här resan vill jag stoppa för man vet aldrig vad hen kan göra med mina barn utomlands. Jag tillåter inte att hen reser med mina barn när hen har gjort så mycket här i Sverige och jag har skickat bilder till interpol dit de ska åka för jag skojar inte. Barnen måste vara kvar i Sverige. Hen kan resa själv. Min familj ska vara tillammans nu. Hen kan föda sina egna. Alla vet vad hen håller på med. Min son behöver ingen främmande som är desparat för pengar och använder hans lilla syster. Om han vet vad hen har gjort och sagt tror jag att han kommer hata hen för livet. Det är alldeles för mycket som han inte vet. Jag säger inget nu men när min lilla dotter har blivit stor och förstår allt. Jag kommer visa hen så att hon förstår själv varför vi inte kommer att sluta överklaga till förvaltningsrätten och Kammarrätten. Jag ger inte upp. Allt har sparats så att dem kommer läsa det när dem blir vuxna. Jag fick allt man kan önska sig för det är dags att den här chefen får veta sanningen om hen. Mina barn är i fara hos F-hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0