Barnen är mina oavsett vad?

Jag är inte så mycket på min blogg nu för tiden som jag borde vara, Det har varit så mycket just nu från olika håll. Det har varit mycket med att ta reda på hur hösten kommer bli för att jag har många järn i elden. Hur jag kommer att ta ut dem innan dem stelnar är frågan men det brukar gå. Det handlar om tålamod och det har jag..
Det låter konstigt men sant, Idag ska jag träffa min barn. Jag hoppas att de mår bra och att det blir en rolig träff..Jag hade ett möte med den nya chefen 4/7 det gick bra men hoppas på att det hen sa är sant och att om det är det är det bara att vänta och se. Min ADV har överklagat till högsta förvaltningsrätten men frågan är vad kommer att hända denna gång om de tar upp målet eller inte? Det är frågan. Det skulle vara väldigt intresant.för jag sitter och tänker på en av sur tanterna som slutade förra månaden. Hen bara skickade ett brev till oss om att hen tar semester och föräldra ledighet ett år framåt..Hen struntade i allt nu kommer en annan in. Hur det kommer att bli vet man aldrig, Jag skulle inte undra om det är samma socionom utbildning. Det handlar om empati för individen. Har du gott hjärta eller inte är hur du ser en person i dina ögon. Jag läste någonstans i tidningen att hen jag såg gå på andra sedan av vägen med min son jobbat utomlands och har precis kommit hem. Det som är intresant är att de som har varit stödfamilj till mina barn har blivit ett F-hemmet nu. Alla har fått smaka på hur lätt det är att tjäna pengar med andra människors barn, Hen har introducerat alla människor som är i hens närhet att skaffa Lvuade barn för att de kommer att tjäna mycket pengar. Det enda är att hjärntvätta deras barn genom att manipularera dem och fortsätta med polis anmälningar om övergrepp för att stämpla föräldrarna. .LVU föräldrar är alltid dåliga i andras ögon och de får inte deras barn tillbaka. Lvu är ett fängelse för barn. Politikarna i min kommun har svikit mina barn redan för jag litar inte på dem. Det enda som de kommer att komma ihåg är när jag kräver mina rättigheter. När jag hade ett möte med chefen frågade hen mig vem som gör de här anmälningarna. Jag bara tänkte vad säger du har du ingen aning om vad som händer i samma byggnad. Hello l wasn´t born yerstarday thats bullshit du vet för det kommer upp i tingsrätten nu 20/8 det blir spännande för då läggs alla korten på bordet. Ingen är rädd för något.i detta spelet om det var tidigare skulle man ha blivit mer nervös men nu ser vi framåt. Jag har min eget som jag driver redan. Allt är öppet för det finns inga stängda dörrar och jag gömmer mig inte bakom någonting. Jag har aldrig gjort någonting inte då och inte nu. Jag kommer aldrig förlora det enda som jag förlorat är de här 2 åren jag inte har varit med mina barn. LVU eller inte LVU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0