Dålig kompentes hos Soc!!!:/

3 av de här Soc i Alvesta visste att de hade placerat mina barn med beskrivningen långtidsplacering och hen ville inte att vi skulle veta om det. Det var nu som jag fick veta från en av dem som har fått jobb där på grund av att den andra som är huvudperson är tjänstledig. Hon gav mina barn till familjehemmet, flyttade barnbidragen, öppnade ett konto till son utan min underskrift, skrev remiss till BUP att mina två barn ska vara där 2 gånger i månaden med hjälp av Familjehemmet för att hitta på orsaker till att barnen har haft det jättejobbigt hos sin föräldrar. Våra barn har aldrig varit på BUP. De levde ett normal liv som barn behöver göra, gå i skolan och dagis läraren visste allt men socialen struntade i det och min granne bakade alltid Muffins till barnen. Barnen var glada och tacksamma och det kändes som att hen var deras mormor. Snart är det 3år och barnen är fortfarande inte kommit hem på vilken grund. Familjehemmet sparar inga pengar till mina barn men jag gjorde det. De reser hit och dit. Inte en enda mån som man kan höra att dem har varit hemma. De säger att de dricker måttligt men man ska inte göra det alls när man tar hand om andras barn. Hen hade en bild på facebook poserande med både rödvin och whisky. Socialen Godkänner dig så du blir familjehem men de utreder dig inte. När barnen hälsade på hemma hos oss tillsammas med Familjehems pappan sa min son som är 7år att hen sa till oss att vi får inte stanna här, vi måste följa med hen hem och den andra som var med är från familjebehandlingen. Hur konstigt och sjukt det låter, vi är farliga Socialen så skicka Säpo också. De måste sluta med den här dåliga kompetensen för om man kan sitt jobb behöver man inte 3år för att fatta ett beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0