Dags igen!!! :(

Det har varit lite jobbigt att skriva något. Jag vill säga att det är dags för förvaltningsrätten igen. Jag är arg på nämnden i min kommun som låter dem här Sekreterarna att bestämma om Lvu. De säger att nämnden gör justering av beslutet men dem gör ingenting. De bara underskrev beslutet som kommer redan färdigt. Om jag ska säga sanning är de onda mot oss och jag har läst någonstans att två av dem gillar polisen. Min fråga är varför. Jag vet att det var de som skrev kränkande kommenter på min blogg. Jag kommer inte ge mig tills jag får veta deras namn. De trodde att jag skulle hamna på psyket. Jag har gått igenom svåra livshändelser som förändrade mig på ett positiv sätt. Jag skulle hjälpa och inspirera andra att komma ur liknande situationer. Allt är möjligt bara man inte ger upp. Även om just den erfarenheten hade ett högt pris kanske man på sikt blev starkare av den. När man har sina barn hos främmande mäniskor finns det ingen dag eller natt som man kan sova. Socialsekreteraren i Alvesta kommun gjorde det med vilja och ville Fixa mig på grund av att jag inte samarbetar med dem. De kan inte sluta de fortsätter skriva sina lögner. Min fråga är varför Förvaltningsrätten håller med dem i allt för sjunde gången och förnedrar oss föräldrar. De stressar och straffar våra barn att leva med främmlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0