Min Thai mat

Igår gjorde jag min egen Thai mat det var jätte gott tyckte min sambo och dotter. Jag brukar laga olika typer av mat för jag är duktigt när gäller att lagar mat. Jag tycker att man inte ska glömma vad man hade för intressen innan LVU kom med sina Sur tanter och tog mina barn. Jag tycker att folk är väldigt rädda för att tala sanning. Sättet vi behandlar varandra i nu för tiden är inte mänskligt. Varför är det svårt för nämnde män att ta bort LVU för mina barn när det var så lätt att bestämma tillsammas med Förvaltningsrätten att sätta det. Våra liv är förstörda på grund av Socialsekreterare som har ljugit för att få LVU på barnen och det kan inte sluta.
Men man säger att allt har sitt slut !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0