Min son när han bodde hos mig innan soc rövade honom bort från mig

 
Här är min son som fyllde år idag! Vad jag saknar dig min lilla son. De tider vi var tillsammas hemma och ibland åkte jag med dig till stan för att hitta på något fint som du tycker om utan att jag behövde fråga någon om tillåtelse. Allt är bara kaos för man vet inte riktigt vad den här människan håller på med. Om du ens vet att du har en Mamma samt Pappa som älskar dig och saknar dig jätte mycket för ibland undrar jag vad har vi gjort för att inte få våra barn hem. Vad gör den här kommunens, deras chef och alla de här politikerna som inte har koll på våra barn. Varför kan de inte ta barnen och flytta hem dem. Jag kan inte låta barnen stanna hos en människa som har plågat min dotter varje dag som inte är mamma till barnet men andå göra en stämning för att få pengar som vi föräldrar ska få betala för våra barn. Det är ännu konstigare och jag har fortfarande svårt att fatta det. Jag som är mamma till barnen ska se till att de har det bra. soc säger att de jobbar för barnens bästa men de hjälper hen att begå brott. Man ser på min son att han har det bra hemma hos mig. Jag har samlat alla dessa kommentarer som jag fick för ett tag sedan och såg att allt stämmer. Vilken person som skickat dem till mig för att hens språk med ord som används på dessa kommentarer. Jag kännde igen det direkt och sparade allt och med IPnr. Jag kommer avslöja dem snart om de inte ger mina barn tillbaka.Jag fick veta om det för inte så jätte länge sedan. Det enda jag vill ha tillbaka är mina barn men de slösar bort tiden och bara hittar på något nytt. Det måste finnas en gräns för hur länge Lvu stannar inte bara i evighet så att hen hinner med massor av dumheter. Som jag sa förra gången: vem ska socialen lita på nu och vem litar på socialen? Det här är bara en blandad nässel soppa för hur många år ska man vara och ha erfarenhet innan man blir F-hemmet för barnens skull måste man vara ett år eller mer inte några månader. Därför får våra barn lida med bara elände och dålig erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0