Det planerade umgänget som aldrig blev av!

Varje dag känns så tung och helt naken som det här trädet som jag åkte förbi när jag kom från kyrkan för att lägga blommor till min döda man som dog 02 i en olycka som var det värsta som kan hända någon, Jag blev lämnad med två små barn. Jag fick kämpa ensam med bara migsjälv utan någon annans hjälp. När jag inte trodde att jag skulle träffa någon så träffade jag min nuvarande Sambo som blev pappa till våra två barn. De är LVUade på grund av en slarvig socialsekreterare som inte kan sluta med sina dagdrömmande historier. Jag orkar inte med dem. I dag har jag tänkt jättemycket på allt när jag kom från kyrkan. Man kan förlora sitt liv bara på ett ögonblick och när jag tänker på barnen som inte är hemma blir jag väldigt ledsen. Jag har slutat ringa till barnen nu på grund av att det inte fungerar med någonting. Vi kunde inte träffa våra barn på det planerade umgänget. Hen ska alltid se till att någon av barnen inte är med. Jag ställde in umgänget för jag har träffat mina två söner men denna gången ville jag träffa min dotter också eftersom F-hemmet fick sin semester med barnen var det vår tur att ha en halv dag med våra barn. F-hemmet skrev ett sms som Hen skickat till mig "De behöver inte det." De ERBJUDS umgänge om de vill och det har soc sagt till barnen så att de kan välja själva. Det står inte någonstans att alla barnen måste vara med. Barnen väljer själva. Samma tjafs från dig varje gång:*) och Soc skickar sitt mail och säger att jag ställde in umgänget för det var inte bra MEN hur ska man orka med dessa människor som vill ta mina barn i från mig. Allt är kommunens fel som bara hittar människor och godkänner dem som Familjehem utan att man har kollat dem eller gjort någon psyk-undersökning för inget stämmer för något är fel. Just nu är det bara kommunen som jag vänder mig till. De kommer ha min sanning. Jag har bestämt mig för att jag kommer avslöja allt som har hänt på riktigt och jag har fått hjälp av människor med gott hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0