Socialtjänst kidnappar våra barn istället för att hjälpa till

For det första eftersom jag vet att Jag befinner mig i stora svårigheter och hittills ingen har kunnat hjälpa mig på riktigt för att få ut Mig ur den svåra situation jag har hämnat i alldeles för lång tid till och med min sambo /särbo flyttade han orkade inte det låter som om att man ger upp sina barn ,socialen ger ingen hjälp till oss föräldrar jag krävde att vill ha en kontaktperson som ska vara med när jag har umgängen med barnen fick inte det ! Men ändå det står att man har rätt till en stöd person .de skydda barnen från att umgås med oss /mig istället för att ge stöd jag har inte träffat mina barn i 5 månader inget umgänge som är planerad jag sa till den nya handläggare att jag vill vara med på uppföljningsmöte då skrev han tid och plats,jag tyckte att uppföljningsmöte ska hållas på socialkontoret inte hos nån privat persons hem ,det här handlar om mina barn  inte om "Tea party "
Idag skulle träffa min son blev inget:/
Har inte hört nåt från de eftersom han får inte ringa mig med sin mobil 
Hur kan man säger att barnen ha det bra i familjehemmet när de inte kan använda sin mobil han ringer mig med deras hem telefon som är avlyssnad det är hemskt mycket olagligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0