Sluta mediciner mina barn:(!

Att tjäna pengar på våra barn som sexuella objekt och ge mina barn läkemedel på grund av att en barnpsykolog säger att han har ADD är helt fel det är ett sätt att tvångsmedicinera mina barn för skydda er skit med att barnen inte berättar sanningen hur de har det. Familjehemmet och socialkärringarna skyddar varandra därför våra ADV kan inte bestrida mot socialsekreteraren när det gäller barnets bästa så det är meningslöst att överklaga till domstolen.
Jag frågade om utredningen från Bup till soc hen svarade att du kan vända dig till Bup ändå står det på deras utredningar som de har skickat hem till mig att min son ska inte vara med längre på Bup allt var klart han ska medicineras med tabletter som heter Retalin och nu ska dottern träffa en barnpsykolog på Bup men för vad?
Det finns ingen som säger att barnen längtar att komma hem som de gjorde i början. Det bara Buppande och medicinering inget annat, jag kommer att kräva blodprov den dag när de kommer hem igen och det är jättebra att kunna spåra alla typer av mediciner som har använts hela livet/ under den tiden/år de har bort där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0