Orolig Mamma! Men jag har inga tårar kvar att gråter ut

SOC vill egentligen inte veta hur farligt det här familjehemmet är? Hon  fokuserar på hat och ondska inga moderskänslor hon bryr sig inte om mina barn hon vill bara tjäna på dem köra dem till Bup se till att de blir diagnoserade med olika funktionsnedsättningar så att de stannar kvar hos hen.
Jag tror att den här människan lider av
Nån typ psykos/schizofreni! "Är" olika personer, som många verkar tro något är fel!Jag tycker socialen måste separera och skydda barnen, den här människan är allvarligt sjuk.
Jag tycker om man har förlorat sitt barn efter födelsen då kravs det att man träffa en psykiatri läkare inte placera våra barn i en galnings hem
Nu har det för min del gått så långt.
Socialen splittrar familjer och tar inget ansvarar för den förödelse de orsakat tar inget ansvar hur barnen mår, lämna ansvaret till familjehemmet som inte bryr sig. Socialtjänsten har makt men ingen kompetens

   
             
               
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0