Vad har hänt med barnens bästa när handläggarna struntar i mina barn?

Hej alla som har följt min blogg angående det jävla LVU Jag har tänkt och funderat hur tiden har gått utan mina barn och hur myndigheter skiter i allt speciellt det här så kallade barnens bästa att riva människors föräldrar som blivit separerade från sina barn i många år utan att de bryr sig Jag säger så det är på grund av hur jag och min
familj har blivit behandlade av den kommun jag har bott i många år De tog mina barn placerade dem i familjehem och det jag vill säga är att nu det finns ingen av de här sekreterarna kvar i kommunen utom en som har bytt plats resten har bytt jobb flyttat till en annan
kommun och lämnar allt till de nya som har fått jobbet i kommunen med helt ny handläggare utan att avsluta ärendet  Jag är så jävla förbannand och det jag önskar nu är att familjehemmet också kan går samma väg som alla andra och lämna min familj/barn tillbaka ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0