Time heals everything

"Don't waste your time on revenge. Those who hurt you will eventually face their own Karma." Jag bad social chefen om att jag vill ha en annan handläggare men han har inte svarat mig. De struntar helt och hållet i vad jag säger eller att barnen behöver umgänge med sina föräldrar för familjehemmet gör precis vad de vill med mina barn. Jag skulle få info från Bup angående min son innan de började medicinera honom men det verkar som att hon inte behövde vänta utan körde igång med medicineringen. Jag kommer att stämma dem. Därför vill jag ha en annan handläggare. Dessa människor leker med mina barns liv. Jag kan inte titta bort längre. Jag måste göra något. Jag frågar människor som är runt mig som säger att det inte är långt i från att det kommer hända saker och ting som de kommer ångra. Min son är 17 och ingen talar om för honom hur viktig hans föräldrar är, om han dör är det inte familjehemmet som begraver honom för de vill inte ens veta om det. De kommer bara att säga att det var inget vi kunde göra. När pengarna är slut vill ingen veta om att han hjälpte dem. Precis som de gjorde med hans syster, hon ringde mig från polishuset. Jag åkte dit och hämtade hem henne mitt på natten trots att hon bodde i samma familjehem. De ringde inte till mig eller till polisen för att anmäla ett försvunnet barn de bara struntade i henne. Hon kunde har dött. :/ När jag ringde socialen på morgonen kom de hem till mig och hämtade henne tillbaka till familjehemmet. Hon gick genom helvetet och nu vill hon aldrig 
höra något om dem. Jag tror att hon ansåg att ett trasigt hem är bättre än att bo med främlingar. Hon är livrädd för dem. Min son är hjärntvättad men det dröjer inte många år innan han kommer att se det med sina egna öppna ögon. Jag kommer ihåg när de sa att de inte skulle berätta att de ville hem utan tänka på deras syskon. De blev lurade och det kan jag säga. Men Gud har alla svar för det finns anledning till allting. Don't force matters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0