Att jobba med barn kräver empati men det saknas mycket hos Soc

En vecka med oroligheter när man inte kan veta hur ens barn mår, vad de gör eller var dem är. Jag hatar dem här myndigheterna som kan ta andras barn och dumpa dem till främmande människor utan att dem har koll på vad dessa människor håller på med våra barn,dem gjorde massor av obegripliga saker men dem får inget straff. Nu tycker jag att det är dags att skriver till nänmden att dem tar bort LVU och sätter SOL istället så jag kan se vad som pågår med mina barn och det här f-hemmet. Hen har gått för långt med att ljuga till min son genom att hjärntvätta honom att han inte ska gå tillbaka till mamma och pappa för att dem inte vill ha honom eller inte kan ta hand om honom. Om det inte var A-kommun som betalat dem skulle dom inte ha haft råd att ta hand om 3 barn med sina egna pengar för det tror jag inte, Det är alla bidrag som dem vill ha plus arvode och att ta över vårdnaden av mina barn. Nu vill vi att Lvu ska bort så det är dags för förvaltningsrätten igen. Jag undrar hur kan man springa omkring och förstöra andra människors liv på grund av pengar för det finns ingen annat som dem vill ha utan att se till att jag har ingenting kvar. Jag frågar er alla som är familjehem är det så att ni brukar visa så mycket girighet av pengar när ni får dessa uppdrag att ta hand om andra människors barn att ni gör allt för att kriminalisera deras föräldrar till polisen så att deras namn blir svartlistade för ingenting bara för att man ska se ut som dåliga föräldrar till sina barn där barnen blir tvingade att vinna om falska anklagelser om sina föräldrar med hjälp av socialsekreterare med slogan "allt är för barnens bästa". Dem säger: Vi litar på f-hemmet för även hen var på tinget men den dagen kom soc aldrig, Jag visste att om hon skulle vara där måste hen hoppa in och hjälpa varandra eftersom dem jobba ju tillsammas. Jag har väldigt många bevis som dem inte kan förneka allt om då allt står att läsa på pappren. Vi har ingen kommunikation med familjhemmet men ändå vill socialsekreterarna tvingar oss att ringa till barnen varje söndag vilket vi aldrig kommer att göra. Inte efter allt dem har gjort mot oss och våra barn och att nämnden låter barnen fortsätta bo kvar hos dem. Det är för djävligt och enbat jävigt. Människor som pussar barn i munnen och erkänner det hos polisen som sedan inte gör någonting åt det eller ingriper utan istället vill dem griper och anhåller oss föräldrar som inte har gjort något mot våra barn. Hur många brott ska familjehemmet göra för att polisen ska ingripa och hur vet man att det finns något annat som pågår hos dem efter allt detta finns det ingen som kollar eller som har ansvarar för våra barn. Just nu på umgänget sa min son: mamma jag vill att du tar tillbaka mobilen för jag ska köpa ny och den mobilen kostade väldigt mycket pengar men han vill lämna den och självklart det är bara en som bestämmar åt honom, Barnen har rätt att leva med sina föräldrar om föräldrarna mår bra. Vi mår jättebra och är friska utan problem utom det problem vi får från socialtjänsten och det här familjehemmet .Vi vill ha våra barn men ingen av de här människorna fattar det. Vi orkar inte med detta YO-YO liv med  2 timmars umgänge var tredje vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0