Lämna mig och min familj i fred!

Idag tänker jag svara på en kommentar som jag fick igår. Den här människan älskar att hata mig. Jag har ingen förklaring till varför eller ett svar på varför hen skriver så. Jag skulle inte hitta på något när det gäller mina barn eftersom jag skulle inte ens slå på en fluga även om den så sätter sig på min hand. Polisen har allt dokumenterat och det har även Advokaten, Fröknarna på Dagis, Skolans lärare och Läkarna på Vårdcentralen. De har alla  sanningen därför jag kommer använda materialet till att skriva den bok som jag vill publicera det kan ingen patetisk näthatare stoppa mig från. Snart kommer människor och alla som finns i samhället få veta vem det är som önskar något ont till andra. Jag undrar hur kan man samla ihop en massa skit, ljuga om resten och göra det till sin verklighet för sitt andra jag för resultatet blir helt sjukt. Jag rekommenderar den som har skickat gårdagens kommentar att omedelbart och akut söka en pyskoperateut för det behövs får den har stackars svaga människan. Jag kommer att se till att jag spårar och tar reda på vem denna person som dagdrömmer är. Jag har aldrig sagt att jag är stolt över vad som har hänt mina barn när det blev att de omhändertogs på grund av att jag hade lämnat dem hemma själva en gång och sen när de placerades hos dessa människor. Då kom F-H med att barnen sagt att de blivit misshandlade genom att de genom förtryck och press av desperata människor som är hungriga på pengar fått dem säga så. När de fick chansen så vill de aldrig lämna tillbaka barnen till sina föräldrar och det kliar nästan varje dag hos dem och de måste fortsätta anmäla för att lyckas med detta. Jag kommer aldrig att förlora för jag kan bara säga dream on terrorist lämna mig och min familj i fred.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0