Väntan efter barn

Hej alla som har läst min blogg, nu är det dags för förvaltningsrätten igen.
Vi hoppas den här gången att det blir Lvu i hemmet. Vi är vid behov av extra stöd men vi har ingen som kan stå på vår sida och vittnar eftersom vi har ingen familj eller vänner. Dem som vi trodde var våra vänner de har struntat i oss och brydde sig så länge de de fick lite pengar av kommunen. Just nu våra barn är okonktatbara, vet inte var familjehemmet är. Den sista dag vi träffade de här människorna var på möte tillsammas med socialsekreteraren.
När familjehemmets mamma beter sig märktligt och sa att min dotter ljuger som en häst och visar hur grym hon verkar vara mot mina barn så ignorerade socialsekreterarna detta. Det låter väldigt konstigt om vi hade betett oss på det här sättet för då är vi dåliga föräldrar men ingen säger något emot henne utan de bara tittade på varandra och sa sedan nej vi fortsätter nu. Iskallt då ingen brydde sig om vad hon hade sagt om min dotter. Om det finns någon som vill hjälpa oss snälla svara på min blogg kommer vi att tacka er. Vi behöver våra barn hemma. Livet är kort och de har redan slösat 2 år för oss utan våra barn. Kommunen och familjehemmet har tjänat pengar men vi föräldrar blir fattigare, rastlösa, menningslösa och värdlösa. Vi är ingenting.
Våra barn kallar oss inte längre Mamma eller Pappa utan med våra första namn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0