Ser fram mot att tiden ger alla svar

I går var jag i Jönköping på Kammarrätten och det var som vanligt att få höra samma saker varje gång. Den här gången fick vi höra att min lilla son som var på umgänge förra vecka att han som är en fin, frisk och jätte glad son behöver gå på BuP. De här människorna skojar eller vad sysslar de med för varför vill de sätta en diagnos till barn som inte behöver det? På nyheterna pratar de om att många barn är väldigt stressade av föräldrar eller skolan för de har ingen tid att vara sig själva och barnen är lätt påverkade av vuxna som inte har tid för sig själva. Vi hade inga problem när vi var på umgänget med våra barn. Det är alltid roligt att få träffa dem. Jag vill att det här F-H måste lämna oss i fred för det finns ingen som vill lyssna på vad de säger utom sur tanterna eftersom de äter i samma tallrik så de är tvungen att göra det. Den här gången har min ADV sett till att ingen fuskar så jag är inte orolig jag vet att sanningen är på väg. Jag kommer inte att ge upp för det är mina barn, Jag älskar dem och jag har gjort det från den dag som jag fick reda på att jag var gravid. Allt har orsaker men det är bra att bara se fram mot något för det är samma kommun som har behandlat en familj felaktigt. Jag skulle gärna träffa de här föräldrarna och prata om vad de går genom och hoppas att de inte fick ett F-H som är elakt som de vi har. De vill se oss bakom galler så att de kan ta våra barn eftersom de har redan påverkat min stora son att hata sin stora syster som rymde från det här helvetet. Jag är glad att hon inte vill ha någonting att göra med dem. Hon är orolig för hennes lillasyster som är i behov av hennes pappa och mamma. Hon vet hur det är att förlora en förälder eftersom hon förlorade hennes pappa  02 även den andra lillebrodern är kvar hos F-H de hade varandra innan sur tanterna kom och splittrade hennes familj. Nu är barnen separerade och de känner inte varandra. Det gör ont som mamma att kunna se andra människor göra som de vill med barnen. Just nu har jag valt att ignorera dem och koncentrera mig på något annat. Så länge jag får träffa mina barn och allt är hos min Advokat som kommer göra allt han har lovat så man får ligga lågt och inte säga så mycket just nu för tiden säger allt men jag kommer inte ger upp förrän barnen kommer hem. Även om jag skulle gå 100 gånger till tinget. En dag kommer de att tröttna på hens spel för alla vet att det är en desparat människa som vill ha pengar och ingenting annat. Tänk så många människor som är påhittade för vem kommer att kunna betala flera miljoner? De själva eller sur tanterna? Det är frågan?????? När det blir tal om skadestånd är KOMMUNEN redan fattig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0