Mina barn är i behov av hjälp

Jag är så glad efter det goda nyheterna som jag fick i fredags när man nästan tappat hoppet. kommer de goda.
Jag kan säga att det finns en Gud uppe i himlen. Just nu har jag skrivit till Nämnden och vill berätta allt om de här människorna och vad de har gjort mot min dotter. Det hemskaste som man kan lära ett barn göra. Sur tanterna och F-Hemmet vad de gjort är obeskrivligt. Nu kommer jag att använda allt material för att rädda andra föräldrar som har deras barn placerade .När jag var på Kammarrätten då fick jag höra att min son inte vill träffa mig eller prata med hennes stora syster som han har tagit bort från sitt konto på Facebook. Det är inte han utan det är sur tanterna som har sagt det.
Nu kan jag inte prata med mina barn för vi ringer men ingen svarar utom telefonsvararen, sedan skickar de ett sms som säger att barnen inte vill prata med oss. Det är ett straff som de gör till barnen och att min son hade skickat ett sms till mig att de straffar honom. Varför tar inte polisen dessa människor? Jag tänker skriva ett brev till en minister och fråga honom varför det finns F-H och varför de får fortsätta blir anlitade  trots att de borde förbjudas. De ska inte finnas för mina barn blir straffade varje gång efter varje umgänge vi har med dem. Det kommer inte bli någon Italien resa. Jag kommer att publicera allt om vad hon lärt min dotter att göra för det är värre än  med sandviken. Nämden måste få veta vilka de här människorna är och vad de gör. Det här är en skandal för hela kommunen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0