Jag gråter för mina barn Sverige

De här människorna kan inte sluta överaska mig med Socialsekreterarna och deras lögner för LVU till F-hemmet med hen som är desparat för att få allt jag har: mina barn och nu deras pengar. Hen har nu blandat sig med överförmyndaren men de glömmer att jag är förmyndare till de här barnen. Allt de gör kommer jag att överklaga till Domstolen. Det finns en godman som jag inte har godkänt och han kan inte göra någonting utan mitt tillstånd om hen gör det då vet de själva vad det blir för konsekvenser, Jag kan inte säga mer än det. Jag väntar just nu på Domstolen för då har jag mycket att säga angående den här karusellen. Jag vill ha mina barn tillbaka men de bara gör det omjöligt varje gång. En av sur tanterna har redan planerat sin MM-ledighet men lämnar allt till en annan som förstör mitt liv och barnens medan hen går hem och har det bra och barnen har det bra enligt hen  men inte enligt mina barn. Det känns som att man har sina barn hos H.
I det här spelet handlar det bara om pengar ingenting annat. Jag träffade min son 2 gånger och frågade honom var hans Iphone var och han sa att den är hemma. Frågan är det så att han inte får ha den när vi träffas för det kan bli så att han kan lämna sitt telefon nr som han inte får göra på grund av förra gången då jag kände till hans nr. Då blev F-hemmet och sur tanterna arga på min son och bytte nr. Nu får han inte ha sin älskade Iphone i handen som alla andra tonårigar och hur kan man kalla det för att barnen har det bra? Hen är klådan på mina skinkor som jag inte vet hur jag kan få bort. Hen är väldigt avundsjuk och blir aldrig nöjd med något utan vill ha mer och mer. Allt tar tid och just nu nöjer jag mig med att bara titta samt lyssna. Jag vill flytta och kommer göra det långt från dessa korrupta människor. Nu kan jag säga att är på kinder garden igen men jag kommer aldrig låta dessa människor gå fria utan jag kräver skadestånd för allt vad mina barn har gått igenom för det bara fortsätter det blir mer vilket jag samlar till en stor hög tills jag har tillräckligt som kan sätta dit alla för allt. Girighet är aldrig bra utan nöj dig med det lilla du har. Varför är det så att om F-hemmet har fått ett uppdrag att ta hand om barn för tillfället men då vill de inte lämna de här barnen tillbaka utan då blir krig med oss som är föräldrar. Vi är så många som kan vittna om dessa orättvisor vad är det som kan stoppa detta. Vad händer då min son blivit satt i ett hörn och tvingas att säga att han vill stanna och får inte tänka på mamma och inte prata om något annat hem än familje hemmet. Jag tycker alla F-hem ska skrotas för att några av dessa vill bara tjäna pengar på andra människors barn och när barnen flyttar hem igen har de väldigt kostiga beteenden. De är helt borta från att vara ett barn som ska klara sig självt för de tvingas på läger eller att hälsa på främmande.
Det enda de vet nu är främlingar. Jag gråter för mina barn Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0