Det är dags att reagera alla måste få veta hur barnen har det!

I dag är en dag som gör mig väldigt ledsen och jag kan inte sluta tänka på hur de här Socialsekreterarna som säger att de jobbar för barnens bästa och fortsätter göra så mot mina barn. Ett F-hemmet som har suttit tillsammas med sur tanter och planerat hur de kan straffa oss igen eftersom de har försökt med allt som finns i boken. Min frågan är hur kan P inte ta dem? För egentligen hur många folk är inblandade i denna smuts kastnings lek. Hur mycket pengar använder de här människorna. Jag gick i stan med min stora dotter och gissa vad jag ser på andra sidan gatan: min son som är placerad på F-hemmet gå med en främmande man och så säger hen att det var en person som min son litar på och har väldigt stort förtroende till. Vad vet han om en sådan person? Varför skulle det bara vara med honom som hen för ett samtal på gatan med och inte med andra tonåringar? Jag har fortfarande massor av frågor som jag kommer ställa till Nämnden för att det är de som har ansvar för mina barn. Alla som hört den här historien vet att det var sur tanterna som hade anmält till P och säger att de här barnen lider det i tysta.
Det borde vara personerna som anmäler och kommer med anklagelserna som borde utredas. Jag måste publicera allt detta till media så att alla vet vilken Kommun som har låtit de här barnen lida och ändå fortsätter ljuga genom att skriva till nämnden och säga att barnen är i behov av stöd genom LVU. När de ljuger hur kan ett barn då gå på ett möte bara för att de visste att jag skulle träffa honom nästa dag? Så säger hen att det är en förberedelse för ett camping"läger" han ska till och det är väldigt skumt. Bara ett barn men inte de andra. Med de här människorna finns det massor av saker som inte stämmer och jag kommer ta reda på allt. Först av allt måste jag snabbt få mina barn hem. Det kommer att bli ett högt pris att betala efter allt detta. Jag måste reagera snabbt när jag har chansen. Det har gått för långt nu. Its time to end this. Regeringen borde göra ändringar i lagen och avskaffa LVU som har förstört så många barn och föräldrars liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de personerna som brukar anmäla barnen och familjer till myndigheterna är psykiskt störda. Och myndigheterna samarbetar just med sådana personer,för att ta in barnen i olika familje-foster-kommunala-psyk-BUP hem, som de måste fylla på med barnen ständigt.Eftersom kommunanställda jobbar för kommunal företags skull. Det gjorde,gör och ska göra tjänstemän i alla tider och i alla länder.Vilken tjänsteman bryr sig om främmande människa,om något främmande barn, vad det känner ?Sällan.

2013-10-04 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0