Barnen kommer väldigt snart! Nothing lasts forever!

Har just varit på umgänge med barnen idag men en av barnen var inte med och jag tycker att det inte är bra för det fanns inget medelade till oss. Inte till familjebehandlingen heller och vi ska ta det med chefen för så här ska det inte gå till. De här tiderna är bestämda hen ska inte strunta i bara för att hen ska visa att hen får göra som hen vill men hen måste veta att familjebehandlingen är inte till för att sitta och leka eller bara prata. Det handlar om oss, jag, min sambo och alla barnen de skulle alla vara där. Jag ska se till att familjebehandlarna pratar med hen. Jag tycker inte att hen har fått bra kontakt för de människor som hen umgås med är inte bra, men det är bra att hen ser det själv. Hens kompis bor i vårt samhälle och de undrar varför vill hen stannar där. Hen är 14 snart 15 och hen kommer vara med i domstolen nästa år. Då kommer hen tala för sig själv men jag hade i alla fall roligt med mina 3 barn. Därför kommer jag inte att ge upp tills de kommer hem till sina riktiga föräldrar Mamma och Pappa, Just nu har jag mycket viktigt på gång så jag kan inte säga mer. Alla dessa människor som har ljugit och tror att de kan leva rikligt med mina barn får tänka om igen. Det finns ingenting som man kan gömma längre. Det finns människor som tror att de kan gå undan att någon kommer att känna igen dem för så är det inte hos mig. Så länge någon har mina barn kommer jag aldrig sluta rota om den människa som träffar mina barn. Jag bryr mig inte om att politiker har bestämt att barnen ska följa med för de kommer inte ens ihåg vilka barn de är? De har sina egna i sina tankar för hur kan de komma ihåg mina? Vänta och se vad de kommer skicka på posten, ett kärleks brev från Tinget. Hur kan man låta ett sådant F-hem resa med mina barn utomlands efter allt som kom från P-huset? Mina barn borde inte vara hos dessa människor. Jag kommer spara alla bevis när det är dags och då får de massor av frågor att svara på. Jag har sagt till P-huset att jag är inte efter pengar jag vill veta varför? De sa att jag ska få reda på det om 2 veckor. Jag gjorde redan en utredning själv som åklagaren hade sagt. Jag blev förvånad att detta var så lätt. Det blir inte så länge innan jag får hela svaret. De får se till att inget händer mina barn och hoppas att de inte gör något dumt. Jag kan ta reda på allt för jag vill veta.
Mina barn vill hem men politikerna tar sin tid att bestämma sig för det finns någon som ljuger så att barnen får stanna hos dem. Hen säger att vi är avundsjuka men hur kan jag vara det för barnen är mina. Hen har fått ett bättre boende för de var hur fattiga som helst. Sådana människor är sorgliga att titta på. Hur är det att känna sig lycklig när man vet att man har ljugit, manipulerat och betalat folk för att lyckas med spelet. Det kommer inte vara roligt när alla träder fram och börjar tala sanning. Det hjälper inte att fortsätta hitta på något nytt att säga. Min dotter kommer inte orka med hens spel för barn är väldigt smarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0