Mitt underbara Afrika Victoria falls som jag vill visa mina barn.

 
 
Det är jätte fint alla måste resa dit och uppleva en underbar sida av vårt Afrika. Den platsen vill jag ta mina barn till när de kommer hem. Jag vill resa med dem dit..Just nu har jag varit upptagen med andra projekt som jag ska göra nu till hösten och jag ser fram emot det. I morgon fyller vår lilla son år och jag vill gratulera honom så jätte mycket. Jag önskar han var hemma med oss. Men vi ska träffa honom på tisdagen om F-hemmet inte ställer in umgänget med alla barnen som hen brukar göra. Jag har inte förtroende med de här människorna efter allt de har gjort med oss och våra barn. Jag kan inte fatta det. En främmande människa som inte är Mamma till barnen och kan kräva så mycket. Det är helt sjukt. Kommunen borde göra en utredning om detta F-hem innan de placerar barnen till sådana människor som har drivit oss till vansinne varje dag. Nu undrar jag vad sur tanten och Adv. säger efter allt de hörde i Tinget. Jag är bara chockad. Min dotter som är hemma är chockad samtidigt ledsen över allt som har hänt och undrar varför de här människorna inte vill släppa hennes syskon. På vilken grund egentligen??? Är det hen som inte kan slutar med sitt penga längtade för hen vill göra allt för de här miljonerna som är på spel. Det enda jag vill säga är att Surs har mycket att förklara till oss. Väldigt mycket. För det verkar som att den här människan är på vift varje dag och varför är min fråga. Vad vill hen med oss :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0