Jag tänkte inte fängsla mig själv på grund av LVU

LVU är ett fängelse för barn. Myndheterna måste se det med öppna ögon, Det har skadat många barn och deras föräldrar det är bara ett sätt för att tjäna pengar för de tänker inte på hur mycket barnen blir skadade av separationen. Det blir bara värre och de är inga psykologer som vet att LVU är bra för barnen. Det ska finnas en kunnig person som borde jobba med LVU inte politikerna för vad vet dem om LVU?
 Skrota Lvu för den bara skadar och splittrar familjen. Varför inte ta problemen till psykologen istället för domstolen vilket sparar tid och pengar .Man kan inte behålla någon annans barn på grund av familjehemmets egna ord mot för hur vet de att det är sant det som kommer från hen. Bara massor av fabulations som är påhittade.
Det finns människor som är glada att LVU måste stanna kvar så det är lättare att tjäna pengar med andras barn.och de gör allt i deras makt för att LVU inte skrotas. Som jag sagt förra gången: jag ger inte upp. Allt hen har i sina planer vet jag om. Hur blir det om man flyttar till samma kommun som hen bor? Jag har tänkt på att göra det. Jag hyr ut mitt hus och flyttar till stan så jag har koll på hur mina barn har det! Hur sjukt är det om man planerar att ta någon annans barn?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0