SPRING FÖR LIVET SOCIALEN KOMMER!!!

 Hur kan man hjärntvätta barnen på det här viset? Är det barnens bästa?
8/4 har jag varit på Förvaltingsrätten i Växjö och det var inte annolunda idag,
Vi hade två separata förhandlingar idag.
Det är ingen överraskning för Socialen visste ju redan att dom hade redan polisanmält
mig för någonting som jag inte vet något om och sedan ställde de in umgänget med barnen.
Hur kan de såra mina barn på den här sättet? Det är helt sjukt! Jag är så ledsen över detta.
Varför är det så att när vi ska på Förvaltingsrätten eller Kammarrätten, så kommer det alltid en anmälning,
Just nu är vårt liv som ett helvete, Vi hade vårt familjeliv där vi kunde spela fotboll,
nintedo wii, playstation buzz, dra  barnen på pulka och åka på bad i Halmstad,
Ett enda misstag att man lämnade barnen hemma själv har blivit som att jag har gått och mördat någon.
Mina barn och deras liv är inte samma längre för de känner bara främmande människor.
Just nu vet jag inte hur det kommer att bli med svaret från förvaltningsrätten om LVU blir kvar eller inte.
Det finns ingen som jag avskyr mer än socialen. Hur kan man säga att man har ett jobb när man bara är där för att separera barn från sina föräldrar. Men de själva är också föräldrar men väldigt kall hjärtade människor.
Just nu är jag beredd att göra allt för att mina barn ska komma hem.
Jag kommer lägga ut ännu fler roliga bilder med mina barn bara därför.
Då på den tiden när de bodde hemma hos mig och socialen inte fanns någonstans.
Interpol har bilder av mina barn för ingen kommer resa någonstans med dom.
Jag får väl resa dit eller skickar interpol att hämta dem. Jag födde dem.  De är mina. Kommer det hända någonting med dem så säger bara socialen att det var tråkigt eller att det inte var deras fel för de vill helst slipppa ta ansvar. 
Det finns många som vill ha deras hjälp som behöver den, men nej de vill inte hjälpa dem som behöver hjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0