För barnens värsta inte barnens bästa

Torsdagen 25/4 det är lugnt men jag kom på något viktigt som har hade glömte att det var 2011 någon gång i November när jag träffade mina 2 söner då var dottern inte med, så jag frågade sur tanten varför hon var inte med så sa de bara att hon ville inte träffas i en lägenhet som vi brukade träffas i. Men jag tyckte att det var lite konstigt. En av sur tanterna sa då nej hon vill att vi skulle träffa henne hemma hos henne. Då visste inte jag att de hade möblerat i hemmet med nya sängar och allt de behövde. Allt var redan planerat. Nu fattar jag att det här som de gör med oss är ett skämt och de köper tid så att barnen aldrig flyttas hem eftersom det finns ingen hem flyttingsplan att barnen ska åter förenas med sina föräldrar. Innan förvaltningsrätten gjordes en polisanmälan för att krångla till domen och de har gjort varje gång. De kommer med massor av något annat från undersökningarna. Det konstigaste är att de väljer att presentera detta i rätten. Försöka visa att de är duktiga. Hur kan dessa människor äta eller sova, vad drömmer de om nätterna. Hur tittar de på en spegel och gillar de vad de ser för vem är de här personerna varför gör jag detta. Hur vågar de fortsätta skriver så mycket skit om en människa som de aldrig träffat. Hur lågt och kränkande är det när du sårar samt terroriserar en annan människa. De jobbar med barn och säger att det är för barnens bästa. Det är mina barn så de måste sluta med deras avundsjuka sätt. De vill inte att barnen ska vistas hemma hos oss de hittar en plats som är begränsad till 2 timmar. Hemmet blir surt, nästan att hon blir rastlös och sedan skickar sms. "Barnen är rädda för er de vill inte träffa er utan hemmets pappa." Han måste vakta så ingen av barnen får säga något. När dotten var hemma här förra året ville hon bli bärd av sin pappa men den stora björnen blev röd och sa till henne att hon är ingen bebis längre utan får gå ner. Det gjorde mig väldigt ledsen. De tror att vi är dumma och vet ingenting och att vi kommer att gå i deras fotspår. De är fascister, för aldrig i livet även om jag är fattig eller är mycket rik för att det är de som vill ha mycket pengar genom att uttnyttja mina barn. Jag har inte sökt någon hjälp från dem jag tog hand om mina barn själv tills sur tantarna kom i vårt liv och tjuvade barnen från oss. Båda har smakat på det goda livet därför vill de inte släppa dem. Det finns ingen som vill eller önskar att har sina barn i LVU. Till och med hundar tvångs omhändertas. Det kommer bli en dag som jag kommer se på dessa människor när allt är över vad kommer de att säga till mig eller när deras egna barn förhör deras mamma om deras jobb som var att splittra andra barn från deras familjer för barnens värsta inte för barnens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0