Vill veta sanning ! 5år nu inget händer soc har struntat i allt.

Så här har familjehemmet har gjort med min familj att mina barn fick LVU:(

Hej
Jag skulle tackar dig / er om du / er kan hjälpa mig med att hittar en person som skrev där här kommentarer på min blogg 2013-June anklaga mig för detta:
"P"Har du glömt bort vad vi fick göra med din dotter? Har du glömt bort att du ville ha betalt av mina pengar jag hade vunnit på lotto? Du tiggde av mina pengar jämt och därför fick vi vara och och göra saker med din lilla flicka mellan benen. Jag fick ju också göra en hel del saker med dig och det uppskattade du när du fick pengar av mig. Vilken härlig tid det var? Har du glömt det?
 Hälsningar Ivar 

Och jag har sparat IPnr:
(62.182.223.219)
IP-information
IP-nummer    62.182.223.219

Handläggarna vet om det eftersom de gjorde en polisanmälan .
Åtal läggs ned på grund av brist på bevis. Allt kom från Familjehemmet Jag vet att det är hon. Hon hatar mig och vill ha mina barn och allt har fungerat precis som hon ville.
Jag vill fortfarande veta vem som ligga bakom? Jag kontaktade (griffel )
De svarade så här "Jag får tyvärr inte lämna ut IP-nummer på våra kunder, men jag råder dig att göra en polisanmälan i ärendet, för när polisen frågar lämnar vi ut uppgifterna till dem"
Jag kan inte låta bli och det gör ont på mig varje dag.
Jag skulle aldrig i mitt liv sälja mina / mitt barn aldrig!!!
Den här person är en psykopati
Väldigt sjuk:( manipulativ ingen skuldkänsla och Saknar empati .
Hjälp mig snälla människor som läsa min blogg  😭


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0