Familjehemmet och Socialen är korrupta


Hoppas ni har läste min mail och vad är ert svar på detta har ni pratat med Hen angående vad som står i mailet.
Jag vill veta sanning och därför har jag gjort en polisanmälan allt ljug om mig mina barn jag skulle aldrig göra sånt 
Även om jag åt fågelfrön " Aldrig" l love and miss My kids😭
Tvingar min dotter att får gå i förhöret hos polisen det gjorde ont i hela mitt hjärtan  när jag vet att ingen eller nån har gjort ett grovt sexbrott med barnen, alla 4 barnen var alltid tillsammans både dag och natt. Det är de som jag misstänker för ett grovt brott mot min(a) barn.
Jag var aldrig en missbrukare av alkohol att göra ett misstag och lämna sina barn ensam hemma alla kan göra sånt. Okey kanske den dag var inte min dag men jag vet sanning .
De är bara där inte till barnens bästa de är där för Pengars skull och om det är det som ligga bakom kommer jag ber polisen att ta bort deras uppgrad som familjehemmet!
Har ni familjehemsutredredning ? Har de lämnat in utdrag frånpolisregister?
Vill tillbaka mina barn från hen
en stor lögnare och bara är någon skit som ljuger hela tiden kommer aldrig sluta:(!
Det finns Människohandel i Sverige:((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0