Just like they say it ain't over until its over

Ibland man ska låta tiden läka för att det här LVUt kan inte hålla på, så länge jag kämpar med att få barn hem, då kämpar också familjehemmet för att behålla  barnen. Jag undrar vad hon ska säga denna gång och hur dessa två människor jobbar ihop de är i samma spel och i det här spelet handlar om pengar men de har inget intresse av mina barn. Jag har sagt till hennes chef igen att jag orkar inte med de här människorna det som jag har märkt nu är att hon behandlar mig som att hon är rasist den dagen jag skulle ha möte med henne och min son som de redan hade hjärntvättat med att han är 17 och snart 18 och behöver inte flytta hem han ska ha sitt eget eller stanna kvar i familjehemmet och ansöka till nämnden om att han vill bo kvar i familjehemmet.
Hur kan man uppmuntra ett barn att lämna sin mamma och träffas i stan eller bion. Hen är en elak ond rasist Så länge hon fortsätter jobba med mina barns ärende kommer de aldrig hem 
Hon och familjehemmets mamma har planerat att aldrig släppa mina barn därför säger jag att de känner varandra från tidigare och jag vill inte ha henne mer. De måste flyttas till en annan avdelning för att det verkar som att hon har något personligt mot mig hennes hat mot mig går vidare om jag skulle räkna skulle det tar 5 år precis som LVUt  Hon jobbar inte professionellt nu.
Jag har skrivit att jag vill ha en ny. Familjehemmet gör precis som hon vill med barnen jag visste att allt kommer från de två men jag försöker att inte ta det allvarligt jag har träffat sådant folk jag känner till spelet och därför är jag stark och kämpar med dem för att gå vidare men jag stannar inte här. Det är upp till min son men en dag kommer han att tänka på mig när allt blir mörkt.
Mamma är alltid mamma. Man ska aldrig glömma var man kommer ifrån 
Familjehemmet tjänar pengar soc/hen  tjänar också de har ju arvode vad har hen då, en resa, dyra klockor, det enda som han inte vet är att han bara utnyttjas När det gäller de andra barnen som är små och de förstår ingenting det enda de har i sina tankar är varför kan mamma inte komma och hämta oss från the house of hell. Ett schemalagt hus när man går ut, när man ska vara inne, vem du pratar med. De har inget att göra än att bara köra mina barn upp och ner. Det är det som är hens jobb nu. Det som jag måste tänka på är mina barn och hur jag ska få dem hem, det är bara att överklaga until it ends. If it doesn't end just continue trying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0