Mina barn har fått utvecklings skador från att de skildes från sina föraldrar och sin hemmiljö

Jag är förbannad på myndigheter som leker med mina barns liv Kammarrätten struntande i att upphäva LVU
ändå kommer det så mycket skit från familjehemmet genom barnens Advokat som inte ens har träffa barnen och pratat med dem, bara på telefon eller att all info meddelas av F-hemmet de ljuger som en häst de här människorna. hela sommaren hade hen roligt i Cannes sen väntade de med att meddela om min son att han har en ADHD diagnos som kom efter semestern och att min dotter ser dåligt meddelades också i Kammarrätten av B-Advokaten bara för att behålla barnen och tjäna pengar på dem. Allt som händer mina barn har hänt under dessa 4år de varit placerade där, barnen mår dåligt men socialen ser inte det jag har sett bilder på min dotter med andra kompisar de är mer glada än min dotter. deras barn har en Iphone men min dotter går med en Huwai mobil som är trasig samtidigt säger de att hon ser dåligt och försöker skada hen ännu mer. jag litar inte ett dugg på vad hon säger, hon har skaffat mer problem för min familj/barnen, hon har förstört och splittrat allt för mig, bara för att hen själv har ett kraschat äktenskap, Jag kommer inte att acceptera ett umgänge en gång i månad  under 2timmar barnen har sitt hem där jag bor deras gamla rum finns kvar men så säger socialen att vi ska träffa dem i sitt nya hem, de har inget hem det är ett hotell de betalar för varje dag ett dyrt hotell med en elaka hus mor. Därför att alla vet att barn som är placerade dör ensamma utnyttjade och övergivna av socialmyndigheten utan en enda blick och det är det jag ser varje gång när jag träffar mina barn och då försöker det här känslolösa F-hemmet ljuga om att min dotter mår dåligt när hon ser mig eller att hon får mardrömmar dagen innan umgängena. Jag sa till SOC att hon inte behöver träffa mig om hon mår dåligt och hur vet de att hon mår dåligt på grund av mig, kanske kommer det från där hon bor de är stressade och pressade varje dag, de har ingen syskon kärlek och leker tillsammans som de gjorde hemma, men inte nu de får leka själva isolerade så att det blir mer pengar (mer sjukdom mer pengar) men det kommer bli ett väldigt dåligt slut,
Det enda som jag gör varje dag är att be för mina barn. Jag har redan sagt till både familjehemmet och socialsekreterarna och dess chef i Alvesta Kommun att om mina barn dör i familjehemmets hem kommer jag personligt att säga att de är ansvariga. eftersom barnens hälsa inte är bra. alla dessa sjukdomar  startade när de placerades i det här house OF HELL! Hur fan kan den här socialen säga till mig att de ska umgås med familjehemmet för barnens skull, hon vill se mig bakom G för ngt som jag har aldrig gjort .THESE PEOPLE ARE ABUSING MY KIDS and the social service are not doing anything about it,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0