Jag har gjort mitt bästa och kommer fortsätta jag har inte tappat hoppet!

Jag har inte haft så mycket tid att tänka eller skriva något mesta tankarna har varit runt omkring kan säga allt som händer i välden barn som letar efter sina föräldrar mammor som letar efter sina barn ingen vet var de är så tänker jag hur mina barn känner när de inte träffar mig eller inte hör min röst bara hör familjehemmet säga till dem er mamma vill inte ha dig vill inte se dig vänder alla ord mot mig. En människa som kan manipulera barn hjärntvätta dem då är man ond det är så elakt det är nästan som de här barnen gör hemska saker mot sina föräldrar på grund av att de har blivit hjärntvättade de kan shoppa saker och ting till dem men man kan inte köpa kärlek man kan låtsas vara mamma men så länge du inte fött det barnet det kommer alltid att söka sina bio föräldrar när det blir vuxet Mors kärlek till sitt barn dör aldrig, de vill inte att jag träffar mina barn socialen mailar till mig och säger ni måste ha umgänge med barnen vill ni att jag ska vara med på planeringen jag tänkte vilken planering det är du och familjehemmet som inte vill att barnen träffar oss  sista umgänge var i september vi skulle ha i oktober-November det blev inget och vi skulle bara umgås j 2 timmar från 3 timmar med bevakning varför undrar jag, Jag tror barnen har mycket att säga men det kommer den dag som allt och faller ner som en blixt.allt har sitt slut, nothing is forever.
Jag vill säga till socialsekreterare och familjehem ni jobbar med barn och ni borde gå någon grundläggande kurs i empati och respekt för att det ni gör är respektlöst för våra barn ni bryr er inte ett skit det är bara pengar under bordet som är enda intresset av det hela och jag hoppas att ni kommer vara lyckliga i evighet. För mig är det är bara att fortsätta vakna upp och hänga med. Gud har redan svarat mig det tar bara lång  tid men barnen saknar mig och jag saknar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0