Det är dags att våra barn / alla barn som är Lvuade får kommer hem till sitt hem.

Det är underbart att nu vågar alla dessa föräldrar kräva sina barn tillbaka från de här tjuvarna, Socialsekreterarna och familjehemmet, dessa människor är människor som borde få känna på att sitta i fängelse lika många år som de har separerat och rövat bort våra barn från oss, att många barn har tappat minnet men barn är väldigt smarta, de söker alltid sina rötter efter att de har tvingats att leva i en lögn. Min son vill hem till oss men får inte, hans store bror är allergisk mot pälsdjur men han tvingas äta mediciner året runt men tänk på att man kan bli beroende. Gud vet vilka som är inblandade i detta. Jag tänker ringa läkare och måste veta varför han måste äta tabletter varje dag.
De planerade att vi skulle gå på familjebehandling men vad fick vi veta eller lära oss? Ingenting utom det som vi visste själva så prata om underbegåvade, jag kan säga att jag har mycket som jag kan lära de här människorna som att ha titlar som socionomer eller familjebehandlare betyder inte att man kan jobbet efter alla dessa år. Jag har haft möte om umgängena med mina barn men de bryr sig inte ett dugg. Därför att familjehemmet kan göra precis vad de vill med barnen, jag tycker att alla dessa familjehem måste visa sjukintyg från läkare om de är friska eller inte med dessa erfarenheter av hjärntvättning av våra barn. De är inte friska för att manipulera småbarn att glömma sina föräldrar och lura barnen att de inte ska flytta hem utan här är era hem och ni ska bo här för alltid men de vet att barnen längtar efter sitt hem men socialsekreterare säger ändå att de jobbar för barnens bästa och deras barnens bästa är att barnen får växa i lögner med främlingar som är grymma och elaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0