Hjälp mig att kontakta kalla Fakta TV4

På tisdag hade jag umgänge med barnen och vi hade jätte roligt. Vi planerade vad vi skulle göra på nästa umgänge. Men i torsdags kom ett slarvigt skrivet brev. Väldigt konstigt men när jag läste det. Jag visste att min dotter tvingades skriva det. Nästa dag tog jag det till Soc som läste det och bestämde att det ska lämnas till chefen. Ett barn som kan skriva på en kom ihåg lapp och nu ska jag skicka ett brev till Mamma. Vem köpte frimärke samt brev och gav hen. F-H varför? För att hen tycker om när någon lider när man är satanist. Folk som mobbar andra och har gjort hela sitt liv har ingen mercy. De utnyttjar det. Jag vill kontakta kalla fakta eller uppdrag granskning och jag vill att de ska avslöja den här kommunen. Hur mina barn har behandlats av de här idioterna som är desperata att göra allt för att inte förlora barnen. Om jag förlorar i Kammarrätten behöver jag inte vänta 6 månader. Lagen säger att man ska begära att Lvu vården ska upphöra. Det kommer jag göra till Förvaltningsrätten nästa månad. Hallå där alla som läser min Blogg om ni har kontakt med de som jobbar med uppdrag granskning eller kalla fakta. Jag vill att de ska kontakta mig så fort som möjligt. Jag bor i Kronobergs län i A-Kommun. Jag har tröttnat på den här kommunen. Hjälp mig jag vill ha kontakt med dem och jag kanske får ringa TV4/TV1. Det måste sluta nu med snart 3år av helvete. Den här påhittade historian från familjehemmet och Socialsekreterarna i Alvesta ska kom ut till Media. Hur de behandlar oss föräldrar och våra barn utan empati. Det är brottsligt vad de håller på med. Hela Sverige måste för veta. Ring mig Kalla Fakta måste rädda mina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0