Dessa familjehem borde bli mentalt undersökta.

Nu är de på väg igen med mina barn utomlands nu när det händer så mycket i världen speciellt med dessa flyg olyckor. Vad kan man göra när man har blivit utsatt för rättsövergrepp av myndigheter som inte bryr sig så mycket om hur våra barn har det som inte har någon makt och är rädda för att säga ifrån vad familjehemmet än säger eller gör. De bara bestämmer allt för mina barn och speciellt för min son som fick rätt att kunna hälsa på hemma när han vill. Då bokade familjehems mamman allt och såg till att han inte har en enda chans att tänka eller kunna komma hem och hälsa på. När jag hade umgänge med barnen så kommer min son med sin lillebror sittande bakpå mopeden. Jag var livrädd för att det skulle hända något som att han ramlar bakåt och blir påkörd. Vem tar ansvar för detta? Vi folk som kommer från ett annat land blir nedtryckta och ingen vill hjälpa oss men jag kommer inte ge upp. Jag vet att det här familjehemmet vill ha mina barn de har övertygat det andra barnet också och det är som "The Addams Family" Det är väldigt desperat och elakt och ondskefullt. Vet hon vad hon gör eller är hen dement och bara gör saker som hen inte vet vad hen har gjort eller ska jag kalla det schizofreni? Man vet inte nuförtiden efter allt hen har gjort mot oss. Det finns ingen människa som kan säga att du ska stanna här hos oss för du ska flytta till ditt eget boende när du blir stor. När barnen väntar på att de ska kunna få komma till mamma och pappa. De försöker förvirra barnet att du har 3 mammor när han vet att han har en Mamma för de andra är låtsas/ plast mamma. Jag hoppas nu när jag har kompisar som har anser att jag har blivit utsatt för förtryck av socialsekreterare och nämnden i Alvesta Kommun. Tre år utan mina barn av orimliga skäl. ALLA DESSA MÄNNISKOR SOM HAR SEPARERAT MIN FAMILJ OCH MINA BARN ÄR ONDA. DE SKA GÅ TILLBAKA TILL THE HALL OF EVIL. Hur kan de säga att de hjälper barn när de tar bort det enda som betyder något för dem. Vad skulle hända om någon tar deras egna barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0