Barnen är mina !!!

Jag har tröttnat med det här Familjehemmet. Hen kan inte vara hemma med barnen dem kör upp och ner till olika städer med mina barn för det finns ingen Helg dem är hemma och om inte är hon uppe i Norr och firar med sina kompisar och just nu fick jag reda på att mina barns Adv var från samma stad där dem är nu. min fråga är bara känner dem varandra från tidigare men om dem gör det stör detta inte mig för även om de gör det hjälper det mig inte jag vill ha tillbaka mina barn som dem tjuvande från mig. just nu fick höra att min son skulle kunna hälsa på hemma hos oss men Familjehemmet ser till Att han ska vara upptagen hela tiden men jag kommer prata med deras chef om det. Att hjärntvätta ett barn är det lägsta en vuxen kan göra. Jag litar inte på någon, Soc, familjehemmet för alla ljuger det är något som jag har lärt mig nu. Alla människor som kommer nära mina barn kommer jag ta reda på vem och vilka de är så länge barnen inte är hemma hos mig slutar jag aldrig att överklaga LVU som Måste skrotas för att barnens bästa ska vara barnens bästa. kammarrätten är nästa steg och jag vill att min son ska vara med för han är 15år. Han måste vittna själv. Jag kommer aldrig i mitt liv att ge bort mina barn till någon. jag säger till alla som har sina barn placerade med Lvu ger inte upp. Om det finns någon annan som är känslolösa är det Socialsekreterare!!! Dem hjälper inte någon utom att de tar dina barn sedan dumpar dem långt ifrån dig och sina släktingar för att sedan skaffa dem nya till våra barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0