Det hjälper inte att hjärntvätta dem

Det sista jag skrev var i januari. Jag har haft mycket i mina tankar och varenda gång jag skrev på min blogg fick jag massor av kränkande kommentarer men jag sparade deras Ipnr för att få veta vem som skickade dem. Jag var inte förvånad vilka de var. I dag fick jag höra att Regeringen kommer göra allt för att hjälpa våra barn som har Lvu genom att alla familjehem och Jourhem jag skrev om för länge sedan om och till och med frågade en av socialsekreterarna hur mycket de känner Familjehemmet. Hon kunde inte svara på min fråga utan hen sa bara att de litar på dem. Jag vill att Regering ska skrota alla dessa hem. Ge tillbaka föräldrarna sina barn jag litar inte på dessa människor. Jag var på socialen idag för att lämna ett brev till Chefen på socialkontoret. De här kommentarerna som dem skickar sedan glömmer de att allt syns. Det är tråkigt nu om alla ska läsa dem. En sak som jag tänkte säga är att mina barn ska inte resa utomlands denna gång. De hade då tur men kanske inte nu. Jag kommer göra allt för att det inte ska hända igen. De säger att barnen har rotat sig men ett barn rotar sig aldrig i ett främmande familjehem. De är inte bio föräldrar dem kan försöka låtsas vara det men allt har ett slut!

Kommentarer
Postat av: sissa

Besök gärna min blogg

2014-02-13 @ 21:52:59
URL: http://alltidsissa.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0